10-04-01

Sitter nyvaken i min säng nu, egentligen vaknade jag första gången vid 4 och var pigg men gjorde valet att försöka somna om och det gick. Sitter och kollar Vakna med the Voice nu, Katrin Zytomierska är seriöst den klokaste människan jag vet just nu.

Idag blir det jobb 11-6 och sen tar jag nog mig ut på en kvällspromenad, bra vana jag fått in nu. Härrom dagen var jag uppe vid 7 och gick en runda, morgonen därpå vaknade jag samma tid men valde att gå på kvällen istället.


Igår var jag ju och hälsade på på dagiset jag ska jobba på i 2 månader. Personalen och barnen var jättesnälla så ska nog går bra. Efter besöket blev det en runda på byn där jag träffade kusinernas mamma som skulle till Växjö med the family, jag hängde på. Kom hem med 2 linnen från Monki, när ska denna shopoholic försvinna ur min kropp?ALDRIG?!:S


På kvällen gick jag och Emma en runda, kom på att det var studentfest i bollhallen så blev en runda dit och checka läget. Är lite besviken att det inte var mer studenfester när jag skulle ta studenten, fick nöjja mig med en "jultema-fest" och "rocktema-fest"



Ha en bra dag!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0