däppt i däsan

Usch va det har täppt igen. Tror det faktiskt är på slags bihåleinflammation, j*vligt tryck i skallen asså. Knaprar lite tabletter så hoppas det släpper snart.

Idag är det en mycket solig dag här i Småland, underbart. Imorse blev jag väckt av min kompis och syster som undrade om vi skulle ta en fika, klart man inte tackar nej till de. Blev en liten runda på byn och kikade runt.



Hem till sängen och chillade, orka inte göra så mycket mer. Trodde inte de fanns så mycket (sorry) slem och snor i kroppen som det bode göra, tycker jag snyter mest hela tiden. Ska nog ta mig ut på en promenad snart, solen skiner som sagt, men inte så länge till.

Matchen igår för Tingsryd vill jag inte ens tala om, så dåligt. Nu måste dom vinna sina 2 matcher för att komma på 1a eller 2a plats, NERVÖST.


P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0