Ellen "Carola" Clarberg

Ja vad ska man börja? Lyckad kväll igår, ingenting annat kan ju säga.

Förfesten var ganska lugn, vi var 3 unga och resten "gamla". Lyssnade musik och drack bajapäron, mumsfillebabba. Tog oss bort till Tinghallen där festen var, tog plats vi 3 tjejer bland ca 20 killar runt oss. Showen började och alla var jätteduktiga på scenen, tog massa kort som jag måste visa.  Maten var god och sällskapet var mycket bra det med, hamnade jämte Robin.

När det börja närma sig slutet på showen så ska dom kröna Miss Tingsryd och alla började sträcka upp sina händer, även jag. Fortsatte snacka med mina bordskamrater sen kollar jag upp på scenen igen och han på scenen pekar på mig och säger "Ja du i blondt där, kom upp". Tog tunga steg upp för trappan till scenen och tar microfonen som han ger mig i handen, sätter på en låt och jag sjunger. Ellen "Carola" Clarberg kan man ju börja kalla mig nu känns de som, Fångad av en stormvind för ca 400 personer i publiken, måste tilllägga att jag INTE kan sjunga (satte inte en enda ton rätt). Folk kom fram efteråt och berömde mig, tänkte då "vad har jag gjort?", men nu i efterhand känner jag att det var en rolig grej, bjuder på de=)

Mycket roligt på festen efteråt, alla skakade rumpa. Tog mig hem i mökret med en telefon i örat, vågar inte gå själv sådär i mökret även om det bara är lilla Tingsryd. Somnade med kläderna på, jag var väldigt (hade ju dansat hela kvällen). Vaknade med världens huvudvärk i morse, undra varför.

Alla bilder kommer sen!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0