övertid....

Jaha, då har man gjort sin första stängning på dagis.

Var meningen att jag bara skulle jobba min vanliga tid idag (8.30-14.45) men fick ett samtal igår om att jobba till 17.45 istället, hade ju inget att göra idag så kunde likaväl ställa upp och jobba dom sista timmarna där. Jag trivs verkligen på dagiset, alla barn är sååååå söta och inte tala om personalen som är guldvärda.

Imorgon blir det att ta upp mina morgonpromenader, uppstigning 07.00. Vet ju hur bra jag mådde när jag var ute och gick varje morgon innan jobb för ett tag så upp och hoppa Ellen

Bilder från en av alla mina morgonrundor för några månader sen, är de inte underbara?

Godnatt!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0