Sista dagen....

Då var man hemma efter "sista dagen"ICA för ett tag, ska ju vara där några dagar i veckan så sista dagen kanske man inte kan säga. Ska ju som sagt börja på dagis nu istället i 2 månader, ska bli skoj med något nytt kände jag även om jag trivs som fisken i vattnet på ICA.



Måndag börja jag på Älvans förskola, spännande. Tänk om ingenting går min väg, barnen skriker eller mina kollegor inte trivs med mig, hur ska detta gå!?

Ska strax göra mig iordning för att sedan ta mig iväg för att käka med mina vänner, vi blev dock bara 3 till slut men det blir nice ändå. Vidare upp till ishallen där Tingsryd ikväll spelar sin sista hemmamatch mot Enköping, kan inte bli mycket mer spännande för Tingsryd måste vinna och även vinna matchen på Söndag för att gå upp i Allvenskan, är tvekis men kan alltid hoppas.


Vi som ska käka (Emma, Anna och Jag vi var modeller åt en kompis i höstas)

Skriver när jag kommer hem från hallen, antingen glad eller ledsen.

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: elin

alla barn kommer älska dig, kommer gå bäst... pussss!

2010-04-09 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0