Slut i rutan

Sitter i sängen, halvsover, Varför är jag så trött?

Utgången i Fredags var lyckad. Blev förfest på Campus hos Emilias klasskompisar, mycket trevliga killar. Tog en taxi in till stan/Oléo, Dansade hela natten lång. Träffade inte på så mycket folk ute som man kände, lite tråkigt faktiskt. Fick ta nattbussen till Campus och gå sista biten hem till Millan där bäddsoffan väntade, skönt att jag slapp ta duschen.


Från förra gången vi var ute

Upp tidigt Lördagmorgon, Millan skulle jobba (gött att jag bor granne med hennes jobb). Blev att slänga på sig lite andra kläder och städa lite innan jag fick finbesök från Göteborg. Blev chill hemma på Storgatan igår, vi orkade inget annat men skönt var det med.

Jobb idag, 12-19. Trodde det inte skulle vara så mycket folk idag pga påsken är över men där hade jag fel, kryllade av folk. Imorgon blir det jobb igen men bara 17-21.


Hade lite koll på Tingsryds match idag med, Taif vann till slut över Nybro med 2-1. Vann även i Fredags mot Olofström, är såååå glad för de. Dom leder serien med 3 matcher kvar, det är  nära nu...SPÄNNANDE!



P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0