Sorry...

Har haft mycketmycket att tänka på nu denna veckan, förlåt för dålig uppdatering.

I Måndags fick jag ett brev på posten av polisen, en av anledningen till att det inte varit som vanligt som senaste dagarna men nu är allt över och det är en sådan lättnad i min kropp, även om jag är lite orolig än.

Nytt jobb har jag med börjat på, underbart är det. Barnen är hur gulliga och roliga som helst och personal är så snälla. Från att sitta instängd i en kassa på ica till att vara ute i det fina vädret med barnen är en stor skillnad.

Idag har jag varit en runda i Karlskrona och hälsat på Elin, Ville och Sixten. käkade lunch på stan och shoppade lite, hittade en bustier/linne inne på Cubus för ynka 29:-, ja du läste rätt TJUGONIO KRONOR, grymt snyggt till sommaren tror jag nog.

Nu ska jag lägga mig eftersom det är en väldigt stressig dag imorgon. Mycket ska fixas inför kvällen, TGT-SALONGER. Gud va det ska dansas imorgon, är van att vara på scenen men denna gång är jag i publiken. Tar en outfit-bild innan jag bege mig på förfesten.

Bilder från förra årets tgt-salonger

jag inför ledardansen

Innan vår dans

Jag på festen efteråt med prinsess-krona


Godnatt!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: millan

du kunde inte hålla dej borta från scenen :)

2010-04-18 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0