42 grader varmt....

Idag har det varit riktigt stekigt väder här i USA, trodde jag skulle smälta bort där ett tag. Idag började både J och J tidigt så har varit en lång med L idag. Imorse ringde klockan 06.45, drog på mig träningskläder och gick ut på morgonpromenad. Blåste förbannat på morgonen men det var perfekt väder för att ut och gå i, min mobil är laddad med så bra musik med så man tänker inte på vilket väder det är:P

Idag har jag och L var it i badhuset och badat, vattenlandet vi var på förra veckan är en bit ifrån Golden så inte lätt att ta sig dit själv med L men det var skönt att vara inomhus när det det var så varmt ute. Gick hem och åt lite mat och sen var det sov-time för L och skype-time för mig, pratade med Anna, Frida och Petter där hemma, var kul att höra deras röster:)

När L vaknade igen drog vi oss tillbaka till badhuset där man även kan leka i en "inomhuspark", även om L valde att titta på tvn som var utanför så var det kul att träffa lite amerikanskt folk, alla är så trevliga.

Nu sitter jag och kollar på deal or no deal, sååå löjligt men sååå roligt. Kommer ihåg när det gick i Sverige, Martin Timell var så töntig:P älskar tv-programmen här på andra sidan, alla reality-såpor.

Nu ska jag kolla vidare!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0