Alltid samma folk.....

Sitter nyduchad i sängen och checka läget på internet, har varit ute på powerwalk för ett tag sen. Är perfekta småvägar längs vattnet, man träffa trevliga folk så promenaderna här är inte alls så tråkiga som i Tingsryd där man måste dra ut folk ur huset för att kunna träffa dom;) Gick bort till affären och tillbaka, kände att rakhyvlar var ganska nödvändigt.

idag hade TAIF sina första isträning med hörde jag, hade velat vara där. Nytt lag i allvenskan och mer bättre spelare, har redan tippat att dom är topp 7. hörde även nästan alla spelare har flyttat ner och var på marknaden som är varje år i Tingsryd (som vanligt), skulle vara kul och se om de var något att ha, på isen asså. Alltid lika kul att gissa vilka tjejer som springer efter dom, eftersom Tingsryd är så litet så slänger sig alla tingsrydstjejer på dom (inkl. jag;)), vi ser ju samma killar varje dag och är det inte en killkompis så äre ett gammalt ex..hehe..
Kommer sakna att gå och kolla på hockey i Dackehallen:(, men jag ser det som att jag bara är borta ett år och dom kommer inte åka ur iår, det är jag säker på. Jag har ju turen att bo nära Denver så har lovat mig själv att få en iaf EN match med Colorado Avalanche.


Bilder från min promenad idag, ser ni bergen i bakgrunden överallt. landskapet här i Golden är underbart fint.

Godnatt Sweden!
Godeftermiddag Colorado!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

hej ellen tror att du har d bra men vi längtar efter dej

2010-08-04 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0