EN MÅNARD...

Har ju helt glömt bort att det var prick en månard sen jag kom till "min familj" här i USA. Kommer ihåg hur nervös jag var när jag satt på planet, eller jag var nog inte så nervös kanske eftersom jag redan hade träffat familjen G-V redan hemma i Sverige. J och L hämtade upp mig på flygplatsen och sen åkte vi hem, pappan i huset fick jag träffa 2 dagar efter pga jobb.

Var på au-pairträff igår och den känslan jag får är att det känns som dom andra au-pairenas föräldrar är äldre och har haft au-pairer i 5 år innan. Eftersom J&J är ganska mycket yngre än dom andra så ser jag dom mer som kompisar som förstår min ungdomliga problem mer än vad som andra skulle göra,haha. Var ju inte jättelänge sedan dom var i min ålder lixom. Har sagt de innan men säger de igen, jag är sååå glad att jag hamnade här i colorado hos J, J och L, Bättre familj hade man inte kunnat få.



Fick precis sms av Emma, det snackas om Bowling i Golden ikväll. Är sugen på att hitta på något riktigt kul. Dennis ville träna men han skulle fixa med bilen så vet inte hur de blir med den, även om jag hade behövt lite gym men kan ju ta de en annan dag (ellerhur)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0