Howdy Folks!

Blev inget cykeltur eller utgång för mig. Patty (coordinatorn) kom istället och hade ett "möte" med oss, hon sa väl inte mer än vad jag visste om allt och ingenting. Mamman i familjen jobbar och har gjort hela dagen så sitter och väntar på henne nu, är rädd att mitt engelska språk ska ta över min svenska (not), HAR JU INTE PRATAT SVENSKA PÅ HELA DAGEN (läs: försökt prata engelska). Ikväll har vi grillat, eller pappan har grillat och sen är en vän till familjen här nu. Tydligen är han med i något band, dom sitter här nu båda 2 och spela på något som ser ut som en gitarr fast mindre, den ge ifrån sig ett ljud som fakiskt är ganska mysigt.

Golden känns lite som en cowboy-by, det är mycket statyer med cowboy-saker. OM jag ska lyssna på mamma och pappa så är tydligen Golden en gammal guldgrävarby, folk kom hit för längesen och grävde guld (GOOOOOLDEN). Ska nog ta en tur imorgon med min spade och börja gräva, lite har dom väl sparat till mig;)

Snackades om att vi skulle iväg till en/ett Mall (köpcenter you know) imorgonbitti, kanske det finns något fint att shoppa, har ju inte shoppat nu på länge;)

Nu ska jag lyssna lite mer på när dom spelar, känns lite som man sitter på en cowboy-bar.haha.



HOWDY FOLKS!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0