Ledig förmiddag

jag och alla mina mardrömmar, vet inte var dom kommer ifrån. härrom natten hade jag världens konstigare mardröm, vaknade av att jag satt på golvet...icke normalt!

Idag när jag kom upp från mitt rum i källaren så var det tyst, ingen var hemma och när kom till köket hittade jag ett meddelande till mig. J och L kommer hem vid 12-12.30 idag så idag får jag underhålla mig själv några timmar. Tog cykeln till affären för att se om jag kunde hitta lite vykort men fick med mig lite annat hem istället.

Har lovat N att prova Twinkies eftersom han har sett det överallt i alla amerikanska filmer men jag hoppar nog det, fick bli ett kort på dom istället;)

Idag slutar J jobbar tidigt så får se vad vi hittar på i eftermiddag och ikväll, är musik och utebio ikväll i parken (är varje fredag)kanske dra bort dit.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

ser goda ut twinkies ! du får provsmaka o berätta !

2010-08-13 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0