Mys i parken

När J kom hem från jobbet tog vi en runda med hunden (och L såklart) för att kolla in vad som hände i parken, folk överallt. Tydligen kan man kolla på bio i parken varje Fredag, alla sitter på filtar och när det blir mörkt setts en film på, ikväll var det the princess bride som visades (tror jag).

Ikväll hade dom även fyrverkerier för när det var 4 Juli så var det storm så dom tog igen det ikväll, måste varit minst 100 olika raketer. Glömde såklart min kamera:(

Nu ska jag beta av några avsnitt PH och sen ska jag drömma om dig!

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: sandra p

fortfarande väldigt avensjuk. verkar helt underbart ! vilken uplevelse. hoppas allt är bra kram

2010-08-07 @ 12:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0