Pink nails

Kom precis hem från "city", var och tog en smoothie på Starbucks med den nya au-pairen här i Golden, mycket trevlig kille de där. Vi hade mycket att prata om, alltid kul att träffa nya människor.

idag har vi varit ute det mesta av dagen även om det var ca 40 grader, man får passa på att smörja in sig och skydda sig i skuggan från solen. Under tiden som L hade sin powernap så turades jag och J om att gå till gymmet, blev gå 30 min på rullband och roddmaskin 20 min idag. Hem och duschade och målade naglarna på mig och L för att sedan gå till pizzerian och äta pizza, känner att det var tur att jag var på gymmet idag, GUD VA GOD PIZZA.

mötte upp Dennis vid 7 och sen har vi suttit där utanför Starbucks till nu, cyklade hem med världens fart och även om Golden är så säkert så är det läskigt att köra där det är mörkt men jag kom hem välbehållen. Nu ska jag lägga mig och sova, imorgon är det nya tag, ska tydligen bli mer varmt imorgon.

Goodnight sleep tight!


P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0