Redan en vecka

Sitter i köket nu och har precis käkat min pasta alfredo, tror det är första gången jag käkar det eller första gången jag lagar det själv (läs: rörde ner en burk sås i pastan). Har pratat med syrran och bus på skype precis, dom hade fredagsmys.
Kan inte fatta att jag redan har varit här i en vecka, för en vecka sen vid denna tiden satt jag i lobbyn på hotellet och undrade varför min shuttle inte kom. Satt där och var nervös för hur allt skulle bli, vara borta ETT HELT ÅR. Är glad att jag gjorde det, är glad att J&J ville ja över mig till USA för att vara au-pair i deras hus.


i eftermiddag blir det som sagt en runda till parken igen och sen vidare till affären, om jag orkar. Innan när vi var i parken trodde jag att jag skulle smälta borta eller något, sjuuuukt varmt och kvavt och tror faktiskt jag hörde åska för en sekund sen.

Nu blir det kolla lite mer PH och sen blir det att städa upp efter lek och mat.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0