Reese´s pieces

Dom dagliga samtalen är gjorda till mamma&pappa,Eliz&com, Elin&com och Niklas, dom verka ha det bra där hemma i Sverige men om jag ska vara ärlig så tror jag har det bättre här;)

idag har vi varit och badat på ett vattenland lite utanför Golden, var rolig vattenlek men mer för barn. Passade på att ligga i solstolen lite och sola, tog nog lite kan jag tro. Skulle ta en powerwalk när jag kom hem men somnade istället så får bli en runda ikväll kanske. Idag ska vi in till Denver och kolla runt lite, tror vi skulle en/ett mall med, J berättade att det fanns ett jättestort Forever 21 där så jag lääängtar.



Igår fick jag ett sådant sug på svensk lösgodis (och jag som bara varit ifrån sverige ca 1 vecka), finns ju inte någonstans här lixom. Tänk Ferraribilar, Marabouchoklad, Dödskallar och Center, ÅHHHHHH. Sa till mamma och pappa att dom var tvunga att skicka hit lite, vattnas i munnen bara jag tänker på ICA-godis nu..haha. Men har faktiskt hittat godis som är sååå gott, min roommate tipsade om de, nu är jag fast.;)


Chockladlinser med jordnötssmör i=P

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0