Rugrats

Sitter här i köket nu och äter en avocado, dagens lunch idag faktiskt. Jämte mig sitter en busig liten L och äter lite cheddarcheease-fiskar och kollar på mitt favoritbarnprogram Rugrats. Idag har varit kaos för mig, är ju inte van ha hand om ett barn så många timmar, L är världens sötaste barn så det är jag som är problemet:) allt slutade väl iallafall.

Efter att ha varit i parken så gick vi hem för att läsa lite böcker, istället somnade L på golvet och jag i soffan.

Blir nog en lugn kväll här i Golden, har regnat här hela dagen och nu började de åska med.

längtar till man börja träffa lite folk, saknar faktiskt lite vänner här =/

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0