Inte blivit människa än...

Inte blivit människa än.

Sitter i sängen nu och ska strax lägga mig ner och sova, kommer gå fort. Imorse tränade vi på gymmet, gick/sprang i 25 min sen körde jag på roddmaskin 15 min. Är säker på att jag kommer ha träningsvärk imorgon, jag längtar:P

SÅÅÅÅ Lördag: J körde mig till ett mall där Josefine och den andra tjejen skulle möta upp mig, dom var jättetrevliga. Gick en runda inne på mallen, köpte ett linne och ett skärp på F21. Innan vi drog vidare köpte vi glass på ett ställe där man tar glassen själv och vill man ha något på så häller man på de, man betalar för mycket den väger. körde vidare och hämtade upp victoria för att sedan köra vidare och fixa dricka inför kvällen. Körde hem till Victorias hus och lagade pasta och satt ute i trädgården, mycket mysigt. Började göra oss iordning och jag lärde dom andra tjejerna dricka Rosé och Fanta, farligt att blanda jag vet. Körde på med partykläder och vid halv 11 gick vi till bussen och åkte till stället.



Var ett ställe med 3 våningar, dansgolv på varje. Vi höll oss till våningen längst upp för det var på taket, att festa under bar himmel är underbart. jag och Carey (sydafrika) hängde mest, köpte drinkar och shots (en shots hemma = 3 shots här). Vi skakade rumpa och pratade med folk, var en kille där som påstodde att hans pappa var Peter Forsbergs kusin, ska man tro på de eller ej!? (han hette visseligen Forsberg i efterhand + såg svensk ut). Vid halv 3 tiden skjussade en av tjejernas kompis hem oss, där slutar jag komma ihåg någonting MEN jag slapp iaf betala för bilen;)



Sov hemma hos Victoria på en madrass och dagen efter satt vi ute i trädgården och åt frukost i solen, bättre bakisdag kunde man inte ha. Vid 3 tiden skjussade dom bort mig till mallen igen och där mötte jag upp J, J och L, mådde hyffsat bra.

När vi kom hem till huset så låg de presenter till mig på sängen, MARABOU CHOKLAD. J´s mamma är på besök och där hon bor finns det IKEA, lyllos? MHM! Låg även några svenska böcker.



P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: pappsen

verkar vara kul därborta i amerikat

2010-08-17 @ 06:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0