Inte bästa dagen....

Inte varit en av dom bästa dagen i mitt liv kan jag ju erkänna. Även om jag visste dagen skulle komma så blev jag ledsen och besviken, känner mig som världens minsta människa just nu. Jag är 8 h bakåt och jag har ingen och prata med, jag saknar mina vänner i Sverige.

Idag har jag och L varit i parken och sen varit och badat på badhuset, L älskar att åka den stora ruschkanan. Skulle visa D gymmet och såklart taggade jag för ett träningspass men NEJDÅ, Dennis skulle bara KOLLA så fick bli att gå hem igen:P Är lite sugen på att dra dit imorgonbitti o träna, är ju skönast att träna på morgonen.

Såklart skulle jag se nytt avsnitt av P.H men när jag skulle sätta på de innan så står det att jag inte kan kolla på programmet utomlands, har ju funkat innan lixom. Mitt nya favoritprogram är "Herre på Täppan"'(DE går och kolla men inte p.h), sjukt program men mycket roligt:)

Nu ska jag lägga mig hade jag tänkt, klockan är bara 22.10 här men man bli trött av att gråta hela tiden så hopp i säng för mig. Imorgon ska jag och J åka och kolla med körkort, är lite krångligt och veta när man måste ta nytt eller om man kan köra på sitt internationella, beror tydligen på vilken bilförsäkring familjen har.

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Eliz

Kram!!

2010-08-26 @ 07:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0