1/12-2010

Jaha då var vi där igen, 23 dagar till Julafton.

Har helt glömt bort och uppdatera idag, sorrylorry. Jag och L har varit på Storytime idag igen, dock läste hon samma böcker och gjorde samma pyssel som igår. Tänkte dra till Starbucks efteråt men kom på att jag varit lite väl ofta på sistone (läs: sen jag kom hit), när hon i kassan fråga om jag vill ha det gamla vanliga så är det dax att ta ett uppehåll kanske..hahahah.

 

Nu i eftermiddag kom J ner med post till mig, blev såklart jätteglad och tänkte direkt att det var från min familj där hemma för dom skulle skicka lite grejer men ICKE. Det var kusinerna på Idrottsvägen som hade skickat mig en CHOKLADKALENDER, dock var den böjd och alla chokladen låg i ena hörnet:P Såklart provsmakade jag en (eller 3) och sen gav jag L en som såklart skulle ta 24an.

 

Nu ska jag kolla Julkalendern, Halv 8 hos mig, Bonde söker fru och mysa till det och sedan blir det göra sig iordning lite och dra bort till Mr W, filmmys en Onsdag är aldrig fel!!!!!

 

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får bara äta en om dagen!!!//ville

2010-12-02 @ 09:18:01
Postat av: Eliz

Du får lägga dem på plats igen å håller med Ville, bara EN om dagen!!

Kram från Idrottsvägen!!

2010-12-03 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0