2 svenska flickor + en norrman

Igår blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, det var sista kvällen innan vi drar imorgon och hoppades såklart så nå skoj. Tess ringde och frågade om vi skulle hitta på något så jag åkte till Lakewood och sedan åkte vi till Mills för hon skulle köpa jeans. Vid 21.45 åkte vi till lakewood igen och försökte komma på vad vi skulle hitta på men det slutade med att jag, tess och hennes pojkvän hamnade i soffan med tidernas roligaste film, Eurotrip. Jag hann somna minst 10 gånger under filmen, Tess och Johan har en väldigt skön soffa.

Drog mig hemmåt vid halv 1 och sedan somnade jag nästan direkt.

Idag blir det julfest på Svenska skolan och sedan ska vi dricka glögg ikväll:)

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0