21 år och inte bitter för de!

Mormor J är på  besök under helgen, hon kom innan idag. Vi har precis käkat lite pizza, matlagningen har gått lite dåligt dom sista dagarna pga det inträffade så har fått unna sig lite "skräpmat" på sistone men det är ju gott ibland det med. Tog ett glas rött till maten, var längesedan man drack BARA rött vin, brukar ju faktiskt hålla mig till rött vin + fanta....gaaaaah va gott. Vi pratade om julen idag också, kommer bli spännande. Vi ska ju fira i Minesota där mormorn bor så ska bli kul och se en annan sida av Usa också :)

BTW tycker så synd om alla 19-20 åringar som åker hit som au-pairer och inte tyvärr kan roa sig (utan falskleg) på helgerna på dom bra barerna. Visst hemmafester är väl alltid kul men hallå? uteställerna här i USA är SÅ GRYMMA. Likadant att ut och resa så måste man vara 21 minst för att boka hotell och grejer tror jag, och tex LAS VEGAS tar dom inte falskleg så jag är sååå ledsen för er.... Men ni kom väl inte hit för att festa, mer att passa barn och umgås med andra au-pairer som är i samma ålder, någon måste ju tycka synd om dig.
;);)

Jag är 21 och INTE bitter för de... =D=D

P&K Ellen

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Du må tycka synd om de som är 19 eller 20. Dock måste du ha i åtanke att många kan tycka synd om dig, sett ur ett annat perspektiv.

2010-12-10 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0