Dan före Dan

Shit vad tiden har gått fort, imorgon är det dagen med stort D...JULAFTON.

Idag har jag fixat sista julklapparna och sedan tog jag och mamma en rundapå byn för att inhandla lite dricka inför helgens stora fest på juldagen. Sandy ringde och frågade om vi skulle ses på dagen, har inte träffat henne sedan i Mars så det var nice, hon är (läs:var) hästskötare i Tyskland men nu är hon hemma föralltid igen, eller? Vi tog en fika på Hyllan, räkmacka och dricka för 30 :-, det är Böööööjes det....psss.kaffet kostar 1,5:-... Ikväll har jag inte gjort så mycket mer, hängde på pappa när han skulle handla så nu har jag allt klart inför Lördag.

Börjes Tingsryd, Gör bygden levande (tydligen)

Jag sitter helt slut i min säng nu och kollar på Date Movie, kommer ihåg när jag och D kollade på den på en av våra första dejter, pinsamt rolig film. Imorgon blir det upp och kollar jul kalendern, den är sjukt mysig.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0