Gåshud

Ligger i sängen nu, gick tillbaka hit efter jag käkat frukost. Känner mig jättebakis och jag drack ju inte ens men jag skyller på 4,5 h sömn i natt. Har legat och kollat direktrapporten från Tingsryd-Malmö matchen där Taif vann mot storfavoriterna med 4-3. Kollade på klipp på målen efter matchen på SMP och insåg att dom har samma musik som dom ALLTID haft, klart dom måste spela "knallen i dackehallen" när Taif gör mål men alla andra låtar när motståndarna gör mål och när spelarna blir utvisade kanske är dags att byta ;)
Får gåshud varje gång jag tänker på kvällen då TAIF gick upp i Allsvenskan=P

Pratade med Ville på skype, han är på storgatan medans hans mamma o pappa är på hockey-julfest i KHK-town. Vi gnuggade näsa, blir tårögd varje gång jag pratar med han...saknar honom så mycket:(

Nu ska jag vila en minut till och sedan bort till gymmet. Blev medbjuden på julfest av "tvillingpappan" ikväll men tackade nej för enligt the "Surfguy" ska han ringa och vi ska hänga ikväll, får ser hur det går med den saken...hahaha

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0