Julfest på Svenskaskolan

Nu är jag redo för sängen, klockan är 20.30 och det är Lördag.

Imorgon 10.45 åker vi till Minnesota sä det blir att gå upp 07.00 för att packa lite och sedan åka till flygplatsen. Jag är så nervös, jag hatar att flyga.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än druckit glögg (SÅ gott) och ätit pepparkakor. I eftermiddags åkte vi på julfest till Svenska skolan i Denver, kryllade av svenskt folk. Det var luciatåg och julbord, så underbart gott faktiskt. Alla hade med sig olika kakor och godis också, hade lite ont i magen av all knäck men det är det värt. Det var dans runt granen också, jag hoppade  det eftersom jag aldrig dansar nykter,hihi.

Förresten så har jag glömt bort min pinkod till min iphone, inte ofta den laddas ur men idag hade jag glömt och ladda den och när jag skulle sätta på den och slå in koden så fick jag blackout och provade 2 gånger så nu gäller det för pappsen att leta upp koden i en pärm hemma i Sverige för annars är jag K Ö R D

Jag har med mig datorn så jag uppdatera när jag kommer fram eller något. På Måndag ska jag ju prata med min vänner i Tingsryd med...=D

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0