Modell söker fru

Nu är jag klar med alla min julklappar och jag är redo för en Jul 2010 och annolunda och speciell kommer den bli, hoppas jag och tror jag. Var nere downtown och sedan körde jag till Mills en snabbis och köpte det sista.

Innan idag har jag och L varit på Storytime och sedan kom hennes mor hem tidigare idag så jag kunde åka tidigare till DT. Imorgon blir det jobb 8.15-19.00, skönt med lite sovmorgon även om jag bruka ha det ganska ofta. Har planerat att vi ska gå och bada imorgon, var jätte längesen vi var på badhuset så lovade Lilla L att gå dit imorgon efter hon sovit middag, kanske har berättat det innan MEN dom snygga badvakterna jobbar alltid EFTER lunch...haha..


Har precis kollar Bonde Söker Fru, stackars Tomas som blev utan fru och den där Johan är ju smidig men det verka går hem hos en av tjejerna iallafall. Har tänkt varje år när det är dags för ny säsong att dom kanske bode byta ämne, Varför alltid bönder. Jag skulle bli glad att det någongång skulle finnas ett progam som hette "modell söker fru" eller varför inte "Ensam pappa söker", jag har alltid tyckt det är gulligt med ensamma pappor...haha... BTW har ju chansen att dejta en ensam pappa, David får ju tvillingar i Februari...HA HA.

Fashionguide
Nu ska jag sova!

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0