Fredag - Måndag

Fredag

Var en mycket ledsam dag. Jag tog hand om S och L medans föräldrarna var på minnesstund i parken och när mina flickor vaknade gick vi till lokalen där dom andra gick sen. Istället för att skulle vara ledsna så vände dom på det och berättade allt bra och roliga händelser så alla skrattade och va glada, bara för man skratta och är glad betyder det inte att man är ledsen och sörjer.

Vi var där till 8 på kvällen och sedan var det läggdags för L så vi gick hem, jag hade inte lust att göra något annat.

Lördag

Gick down town Golden och kollade lite på julparaden (var samma som helgen innan), känns konstigt att kolla på julparader i 15+ och sol. Köpte en Chailatte och brummade vidare till mallen där jag skulle möta upp Kristina och dom andra tjejerna. Köpte lite julklappar och lite till mig själv, MEN bara saker på rea och sådant jag behövde. Jag är så glad för när jag var påväg till min bil igen så gick jag igenom Norstroms och fann mina skor, mina Ä L S K A D E skor. Jag har ju lagt ut skor på bloggen innan som jag ville ha (billiga/dyra) och nu har jag hittat dom. Det fanns även Red Wings skorna (dyra) men dom var dyrare i butiken. Jag slog till på ett par Timberland, mörkbruna och SÅ snygga.

Lördagkväll

smsade med Tess under tiden som jag var påväg hem, hon berättade att det var party hos hennes kompis downtown Denver och det är ju alltid roligt med fest så jag tackade ja att hänga på. Åkte till Lakewood vid 9 och sedan ställde jag bilen där och vi fick skjuss ner av en annan au-pair. Lägenheten var SÅ fint, utsikt över hela Denver och var stor och RÖD. Hängde där hela kvällen till klockan blev kvart i 2 och vi kom på att vi ville till närmsta bar, hamnade på en schleten och liten bar med NOLL folk. Helt plötsligt ville alla gå på efterfest och jag ville inte gå själv så jag fick följa med, inte min stil på folk så jag höll mig lite bakom. Klockan var typ 4 när vi trillade in på Denny´s och käkade nattamat för att sedan trilla in i Tess lägenhet och däcka på soffan, Tess talade sanning om att hennes soffa var skön.

Söndag

Åkte hem vid 10 på morgonen från Tess, var ganska så trött och sliten faktiskt efter alla goda drinkar+bar+efterfest. Gjorde inte allt för mycket resten av dagen, tror jag somnade på soffan x antal gånger.

Måndag

Var ½ ledig eftersom J var sjuk och J åkte skidor så blev lite barnpassning fram och tillbaka. Björn kom på besök för att lämna av lite grejer och sedan gick jag, björn och L till starbucks och fikade, tror nog att L blev lite betuttad i Björn. Tog det bara lugnt resten av kvällen, packade lite inför julen i Minesota. Tydligen är det JÄTTEMYCKET snö i Minneapolis och det är utegångsförbud pga all snö så får se om vi ens kommer dit:)

 

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0