Festa en Torsdag....just de, jag är i USA

Igår skulle ju jag och L gå och bada men när L vaknade så vägrade hon, hon blev lite ledsen för det inte var mamma som kom och hämtade henne efter napen. Vi (läs.jag) bestämde istället för att gå DownTown Golden och lägga på lite brev och dricka varmchoklad på Starbucks. Precis innan vi gick fick jag ett sms av Tess som undrade om jag ville hänga med DownTown Denver med henne och några andra au-pairer. vad tror ni svarade och vad tror ni även jag hoppade denna kväll....GYMMET.

När jag och L kom hem lekte vi lite innan J kom hem ifrån jobbet och jag dra och hämtade Tess och Megan. Hamnade på ett ställe där det var gratis drinkar till tjejer fast jag körde så blev bara en Öl och Margarita (bad om en svag) för mig. Var där hela kvällen och det blev jättemycket folk och jag fick syn på en riktig "Ellen-kille", ni som känner mig vet PRECIS vad jag menar. Eftersom jag var nykter så är jag feg så jag gick runt och buttrade för mig själv att jag var världens fegaste och såklart råkade jag säga till Tess och com att han var min drömkille så det är ju klart att Tess ska gå fram och säga att jag vill prata med han. Han var askalas men jättetrevlig, pluggade till historialärare i Denver och kom från Kalifornien så ni kan ju räkna ut hur han såg ut typ (SURFARE?). Kvällen rann iväg och när det stängde så var det dax för efterfest dock tyckte Tess och Megan att vi skulle åka hem så jag som chaufför fick ställa upp och köra hemmåt.

Började SNÖA när vi var påväg hem och det blev halare och halare, helt sjukt. Vi stannade till på Denny´s även denna dag och även Tess mådde illa även denna gånge och inte var det för mjölken utan för dom gratis drinkarna;). Jag släpte av tjejerna i Lakewood och jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, jag sladdade runt och jag fick köra i 20 (vet inte om det är samma i Sverige). Värst var ute på den storstora vägen där man tycker att det ska vara bra vägar, men icke. Klockan 04.00 sladdade jag in i Golden och tänkte 1000 ggr under min bilfärd att jag skulla köra av vägen.

Var längesen jag hade så kul när jag va nykter, nästan så man måste gå dit varje Torsdag nu;)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0