Världens finaste

Igår brummade jag och pappa iväg till Kallekrona för att äntligen träffa Ville (och såklart syrran o jonas), det är fullt av snö som sagt så det blev en försiktig resa. Mötte upp lilla familjen på Rusta, kunde inte hålla tårarna tillbaka när jag såg lilla Ville, han är världens finaste lilla plutt. Han gick runt och höll mig i handen och sa mitt namn hela tiden (han kan inte riktigt uttala det så bra,sötfis). Vi åkte ut till något köpcenter och jag fixade med min telefon på Telenor och sedan gick vi och käkade. Sen åkte vi hem till deras lya och sedan gick jag, elin och jonas en runda på stan medans pappa och Ville sov middag. När vi var på stan så insåg att jah inte hade mitt körkort, kom på att jag gav det till telenor-killen och sedan tog pappa det och sedan fick jag det tillbaka när vi käkade. Vi ringde till käk-haket och dom hade inte hittat nå körkort, P A N I K.


Blev inte så mycket fokus på Ville just då så får ta igen det imorgon (JULAFTON). När jag och pappa åkte hemmåt så körde vi förbi mat-haket och lämnade namn och telefonnr, tog en titt på stället där vi satt och käkade och vad låg under soffan där vi satt?! JO mitt Körkort.... inte lätt när man hade Ville jämte sig, han stal all uppmärksamhet :)

Han har blivit så stor min lilla Ville-Vonka(hittar inte min kamera-sladd så fick bli en gammal på Ville och Sixten:))

Igårkväll gjorde jag inget speciellt, tog det mest lugnt. Tror jag tar ca 3 powernaps/dag, helt slut i huvudet är jag. Likadant nu på morgonarna och kvällarna då jag är jättepigg på kvällar, igår gick jag och la mig 03.00 och imorse vaknade jag 05.45 och var pigg.

Idag blir det att göra lite ärenden som måste göras innan jag åker tillbaka till USAét.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0