80 år....

Morfar fyller år idag!

Tänk själv när man fyller 80år, då har man levat många år och mycket måste ha hänt. Jag tycker redan nu att jag har fått uppleva mycket bra men även dåliga saker i mitt liv, om 60 år är jag där och mycket kommer hända på vägen.

Klockan 16.00 börja kalaset, släkten kommer vara där och som jag längtat efter "Clarbergarna". Våran släkt är crazy så ser fram emot varje möte med dom.

Ikväll är jag sugen på utgång, hörde att Emma är det med så får se vad som händer. Hade kanske varit skönt att vara hemma, kolla melodifestivalen och ta det lugnt menmen vi får se.


Ha en bra dag!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: olga

är du 40?? oj vad du ser ung ut

2010-02-07 @ 15:57:10
Postat av: Ellen

Skrev litelite fel.... tänkte väl de att 40 år är ju INGENTING...blev lite orolig;)...

2010-02-07 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0