Jag, Ville och Teletubbies

Finbesök av Elin och Ville idag, Jonas är iväg och spelar i Gislaved så dom passade på och bo här över natten.

Ledig idag från jobbet med, varje Onsdag samma sak. Ställde klockan på 8 för jag visste att dom skulle komma ungefär då. Hängde med på sångstund, många av barnen som som jag har på barngympan var där så jag fick vara barnvakt medans alla mammor ville jämföra blöjmärke och skryta om vad sitt barn har lärt sig.

När vi kom hem slocknade Ville ganska fort i mitt knä till Teletubbies, hans favoriter.


Snart är det hockey Dackehallen och JAG ska dit, var längesen jag kollade på hockey nu. Taif spelar mot HC Vita Hästen (Norrköping) ikväll, vinst hoppas vi på!


Emma kommer och hämta upp mig snart för att sedan ta oss till Dackhallen, rad 5, perfekta raden för den perfekta hockeyn.

P&K Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0