Kan inte bli mer än galen......?

Idag, 5 Februari, dagen man längtat man till nu ett tag, dagen som trodde skulle bli speciell och annolunda...... Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.

För ett tag sen ringde en kille till mig och frågade om jag skulle vilja bli fotade, fick ta med mig 2 kompisar till Malmö och vi skulle bli stylade. Gick och längtade, planerade vilka kläder som skulle få följa med. IGÅR ringde dom (20.30) och berättar att det inte bli någon fotografering PGA sjukdom, kan man bli mer än galen eller?
Hade sett fram emot denna dag mycket länge!!!!!

För att trösta mig själv blev det att ta en tripp till Växjö med Emma, hon va sugen på shopping och jag hängde bara på. Var väl meningen att jag inte skulle köpa något (som vanligt) men fick med mig lite hem ändå.

SKORNA som jag länge velat ha på Scorett stod där framför mig, ETT par och MIN storlek. Slog till på dom och sen hittade jag lite småsaker också.


Är glad att de blev återbud från Malmö ändå, annars kanske jag inte fått tag på skorna ju. Ikväll blir det lugnt, strax på hockey (J20-Västerås(?)) och sen blir det nog chill någonstans.

Hoppas du får en trevlig kväll!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0