SICK......

Kände det redan förra Onsdagen när lille Ville spydde ner hela min säng, när är det min tur?..

I Söndags morse vaknade jag av att jag mådde så illa och det satt som en klump i magen, höll på så hela dagen. Tog en långpromenad i Tingsryd för att jag trodde de skulle släppa men icke. Mådde konstant illa under hela jobbkvällen och när jag kom hem släppte allt, finns det något värre?

SPYSJUKAN!!!!!!!!!!!

Först var det min sen kom halsflussen och nu spysjukan, vad kommer näst?

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: millan

du måste bli frisk till lördag :)

2010-02-09 @ 17:07:55
Postat av: Ellen

Lovar att bli frisk till Lördag MIllan:)<3

2010-02-09 @ 17:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0