Snygging där mellan hyllorna.....

JobbJobbJobb idag, ändå gick dagen mycket fort även om jag längtade hem till min säng, kollade hockeyn inatt.

Jag har ett ändå ett roligt jobb, varje dag får man träffa folk (oftast trevliga), varje dag är inte den andra lik. Visst pipet låter detsamma när man drar streckkoden varje dag och det där trevliga "Hejet" kommer ju till varje kund så varje dag kanske är likadan ändå, men ändå inte.

Dag in och dag ut kommer samma folk in, Varje dag sitter man i kassan och hoppas på att det ska komma in någon man aldrig sett innan och när det väl kommer in någon man aldrig har träffat så är det en person som bara är på genomresa och man får bara skymten av personen när man säger Hej, Tack och Hejdå, sen är han iväg.

Har en i kikarn nu, kanske inte inne dagligen men någon gång i veckan och varje gång blir blir jag stel i kroppen när personen kommer in i dörren. Fixa håret, kolla spegeln, öva smajlet! Det är inte okej Ellen, han är gift.

HAHAHAHAHAHAHAHA

Underbara Underbara jobb!



Hur är ditt jobb? Lika intressant som mitt?;)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0