Är det inte foten så är det.....

Är det inte foten så är det halsen.

Hade min barngympa och jobbade som vanligt igår, mådde jättebra fram till klockan ca 19.00 då kom värken. Min arbetskollega sa till och med att jag inte var som vanligt, sådär glad och pratglad.

När det till och med gör ont i ögonlocken så är det någon som inte är bra, har nog aldrig mått sämre, inte på riktigt länge iallafall.
Blev att bädda ner sig i soffan när man kom hem, somnade någon timme där och sen var jag vaken resten av natten.

Vid 05.00 i morse orkade jag inte länge ligga kvar i soffan så blev att göra pappa sällskap men hoppade tillbaka i soffan efter en stund igen och kollade på tv, blev inte mycket sömn då heller.

Febern steg uppåt snabbt och där har jag legat i soffan hela dagen och känns mig som "Svettlöken-Åke".

Mår lite bättre men halsen är svullen ännu, pratar som jag har svalt en hamster eller något, mycket vackert.


Sprepsils är min bästa vän!


P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0