Börja tröttna.....


.....på vårat internet här hemma. Man blir helt handikappad utan det, ska man egentligen inte behöva känna sig men i dagens värld blir det lätt så.

Idag är jag ledig och vem går ut och gå halv 8 då? JO JAG! blev en riktigt långrunda, trodde jag skulle banga som jag gjort senaste dagarna men icke, prova får du se att det är skönt.

Idag har syster varit här och jobbat så blev att umgås med henne, inte så ofta man får träffa henne nu när dom inte bor här. Gav henne Ville´s present som jag köpte i Malmö till honom, svarta CheapMondayjeans. Ville kommer bli grymt cool i dom, världens finaste unge.


Har känt mig lite hänging idag med så har legat framför tvn med en trött hund brevid mig, kollade The Hills. Hade velat vara som dom, Lauren och com. Allt verka vara så perfekt på andra sidan, visst nu ser man ju på The Hills att det kanske inte är bra men har man dom pengarna och den praktikplatsen så måste något vara dåligt i livet:P

 the hills
Hoppas du haft en bra dag iallafall!?

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0