4 år av saknad....

I Fredags var det 4 år sedan du försvann Erik, 4 j*vla år.

 Kan än idag höra pappas ord i mitt huvudet, än idag komma ihåg den där morgonen då ett samtal förändrade mitt liv. Erik, min kära kusin som även var min klasskompis och vän var helt plötsligt DÖD. Han var borta, föralltid. Jag skulle aldrig mer får se honom i skolan, på isen, på julafton. Jag skulle aldrig mer få se hans smajlgropar och ditt krulliga hår.

Träffade dig sista gången prick en vecka innan du försvann, du var pigg och glad. inte visste jag då att det var sista gången jag fick träffa dig, skulle sett annolunda ut då, skulle krama dig och aldrig släppa.

En dag syns vi igen, det är jag säker på.



Saknar och Älskar dig Erik<3

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Lorena

usch vad hemskt! jag beklagar!



sv: vad kul, jag bor förresten i växjö inte långt från tingsryd =)

2010-07-20 @ 11:34:10
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0