Liseberg

Strax läggdags, blir en tidig morgon imorgon.

Idag har varit en ganska lugn dag, vaknade tidigt av mig själv. Tog med mig busungen till dagis idag för att hämta min "mina-vänner-bok", tror han trivdes faktiskt. Körde ut till sommarstugan för att bada sedan, var grymt skönt i poolen. Bus var nog allt en lite badkruka, ville bara åka på den uppblåsbara fåtöljen hela tiden.

Sitter insmörjd i cocos-lotion från H&M nu och kollar på Noll Tolerans, hur många gånger har man inte sett den dåliga filmen?! ändå kollar man! Imorgon bär det av till Göteborg och Liseberg, min kompis ringde mig härrom dagen och undrade om jag ville hänga med honom och ett gäng, klart man inte tackade nej. Blev mindre än sagt från början men de blir säkert bra ändå. Uppstigning klockan 6 imorgon för att fixa fika och påklädning, hört att det ska vara varmt imorgon i Göteborg

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0