Måste betyda något!

Inatt var jag uppe igen och sprang mellan sängen och toan, jag som trodde det hade lagt sig. Tror dock det har med att jag inte ätit riktigt sen Onsdags, käkade massvis med Tacos igår som är gott och även starkt så kan du förstå att min mage säger emot. Tror även att kan ha med resfeber och göra, fjärilarna i magen flyger omkring.

Har inte ens fått ner mina kläder i väskan, har lite panik men dom kommer väl hoppa i till slut

Det måste betyda något, någon vill att jag inte åker.......


Dit jag ska i USA (Golden)

Åker ner till Skåne lite senare idag, ska bli skönt att se havet igen. Känns nog konstigt när jag sätter mig i bilen och vi styr den bort från Tingsryd.

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Linn

Det kommer gå skit bra Ellen :) tycker du är grym som gör det. Ibland lönar det sig att inte ha en pojkvän att se efter. Då kan man ge sig ut på såna långa äventyr:) Tingsryd finns alltid kvar:)

Lycka till nu och njut som bara den!

2010-07-25 @ 15:19:16
Postat av: ANdrea

du får ju ha med dig två väskor till usa, så du har koll på det menar jag bara så man kan ju få med iaf dubbelt så mycket=)

hoppas du får det kanon.

2010-07-25 @ 15:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0