a summer kiss

Godmorgon allesammans!

Vaknade
ovanligt tidigt idag (06.00) och faktiskt var det av mig själv, funderade starkt på att en runda i det fina morgonvädret men tror jag hoppar det. Idag är det jobb som gäller 08.45-15.45, tror det ska bli fint hela dagen idag så lite nog lite vattenlek på dagis idag, SOM barnen har längtat. Idag om en vecka gör jag min sista dag på dagis :(

Efter jobbet blir det hem för att fixa till morgondagen då vi åker till ÖLAAAAAND. Det är jag och Emma som slirar över bron för att fira Midsommar just på Öland, ska bli riktigt nice faktiskt. Emma hittade en annons i en tidning om att man kunde hyra lägenhet i Borgholm, slutade med att vi fick ett rum istället men likaglada är vi för de, vi har ju tak över huvudet. Pratade även med min vän J från Skånelandet som tydligen också skulle till Öland på Midsommar, lite kul att vi kommer ses där när vi typ aldrig ses annars. Hade visst lovats ut en sommarpuss, får se hur de blir med den saken;)


Ellen + Emma = Grym midsommar!

Nu ska jag kolla lite Unga Mödrar som är på 5an, älska det progammet. Dock hemskt att se dom unga mammorna som hellre vill festa men vissa är ju faktiskt "normala", man ser ju även hur man själv INTE ska bli som mamma :P

Hoppas alla får en bra dag!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0