Ett farväl som tar emot....

Ikväll har vi samlats alla tjejer som umgås, Emma flyttar till Falun på Torsdag och hon hade lite avskeds"fest" för oss. Grillade och sen blev det glass med jordgubbar och massa skitsnack i soffan. Emma och jag har väl kanske kännt till varandra hela våra liv men var i 4an vi började i samma klass och började umgås. Emma har alltid varit den där "Mamma" som tagit hand om alla, vi alla trodde det var Emma som skulle flytta sist från Tingsryd men istället blir det först. Hon ska flytta upp till sin kille, dessa killar.



Kommer ihåg när jag och Emma åkte till Cypern/Ayia Napa förra året, en resa jag sent kommer glömma. Hon + Jag = 2 pensionärer som dansade längs väggen pga Svininfluensa. Vi tog det lugnt och gick på våra restaurangbesök varje kväll och hade det så mysigt på vår resa tillsammans.



Kommer bli svårt att säga hejdå till Emma, just nu känns det som hon bara ska iväg några veckor och sen komma men men icke. Nu åker jag till USA jag med så jag hade ändå fått säga hejdå innan jag åker så jag kommer nog inte ta de lika hårt som som andra tjejerna. Hoppas alla kommer sakna mig med, begär att dom sakna mig lite iaf:)

Kommer sakna dig EmmaPemma! Lovar att komma och hälsa på när jag kommer hem från USAet:)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0