Min sommar....

1. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Vakna lagom tidigt för att sedan smörja in sig lite och sedan dra ner till havet och steka i solen med en bra bok. På kvällen blir det grillfest med närmsta vännerna/familjen

2. Ditt favoritställe på sommaren?
I Skåne och vid vår pool vid sommarstugan



3. Vad lägger du helst på grillen?
Kyckling

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Skåne (Falsterbo horseshow), Grill med vänner, Stek vid poolen/stranden och ----- 

5. Dina bästa sommarfärger?
Vitt och Korall

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Skåne, Grillat, Bad i poolen

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Varje sommar som jag och mina syskon spenderat nere i Gislöv (Skåne), min farmor hyrde en stuga där nere som vi var i varje sommar. Min familj har skaffat hus ett stenkast därifrån så vi kan fortsätta bada i "mumma-havet".

8. Havet, sjön eller poolen?
En blandning av Hav och Pool




9. Vad väljer du i glassbaren?
Sandwich


10. Vart går din drömsemester?
Miami/Florida


Hur ser din sommar ut?

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0