packa packa packa

shit va mycket det är och packa inför midsommar, ska vara borta 4 dagar så klart det blir en del men phu va jobbigt det är.

Efter jobbet idag blev det att göra massa ärenden inför helgen, handla lite dricka, köpa sugrör, ta ut pengar och försöka prata med Emma under tiden som hon spelade match, det gick sådär. Nu ska allt bara ner i väskan och sen är jag redo att sätta mig i bilen efter jobbet imorgon och brumma på till Öland med min nybrända skiva i högtalarna.


Har fått reda på att det är mer känningar som ska dit, även min andra kompis från skåneland ska till Öland, får se om jag träffa honom. Är ett stort killgäng även där är känningar, eller en som jag saknat mycket. Det kommer bli en bra helg känner jag på mig.

Nu surrar en mygga i mitt öra så den ska smällas och sen blir det att packa vidare och raka benen, ÄLSKAR att vara ute i sista sekund ;)

Godnatt mina vänner! (och ovänner)

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0