Trav, mina nya sport.

Som ni märkte igår var jag på trav. Emma ringde och frågade om jag ville hänga med, tydligen ville Dessie dit så jag hängde på jag med. Det är roligt att gå på sådana saker som man inte är så intressead av egentligen, man tröttnar inte lika fort (det är ju något nytt att lära sig). Vi satsade våra 20-lappar lopp efter lopp men det gav inte så mycket, Dessie vann 38 kronor. Jag satsade "plats" o varje lopp, tyckte det gav störst chans att vinna då. När det var dax för dom sista loppen så la ja min 20-lapp och satsade på Carlsson, han såg het ut under uppvärmningen. Han låg 3a längelänge men till slut kom han i mål som 2a häst, jag vann 50 kr.

Det är nog ganska lätt att bli spelberonde på sånt där, tur bara att vu höll oss till våra 20or (förutom engång då Emma satsade 50 kr, det gick åt h*lvete;) ) 




På kvällen drog jag, Anna och Sara på bio, Sex and the city. Har ju hört att den inte skulle vara så bra men GUUUUU så bra den var, bästa på länge. Älskar Carrie´s alla kläder, såå underbart snygg är hon. På ett sätt tycker jag att SATC 2 var bättre än SATC 1 men det måste varit för 2an var mer rolig, man skrattade nästan hela tiden. Måste kolla den igen på bio asså, TIPS!



P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0