Last day

Då var dagen kommen som jag väntat på, sista dagen på Dagis och Ica. Känns jättekonstigt att inte ha något jobb att gå till längre, men nu är det bara 27 dagar till jag åker så jag klagar inte (kanske lite). Har trivts jättebra på både Ica och Dagis, har ju varit på Ica i 6 år nu så visst känns det lite konstigt.

Var en lugn dag på dagis idag, lekte så mycket jag kunde och kramades med alla söta barn som jag kommer sakna mycket. blev lite presentutdelning till alla fröknarna på dagiset, dom fick en liten ljuslykta. Kände många gånger under dagen att jag höll på och börja gråta, fjöntig som jag är;).
De roliga är min jobbarkompisar (fd), dom kom ut med en skokatong och när jag öppna den är det massa utklipp på massa killar, prickat in alla de där puddingarna. Vissa vissa där jag inte trodde dom på jobbet visste om men tydlingen hade dom ringt runt (japp emma har skvallrat;)), kunde inte hålla mig för skratt när jag såg de där bilderna. Fick även en liten påse med "bra-att-ha-till-resan", stödstrumpor, handsprit, plåster, uppblåsbar kudde, mina vänner bok och lite annat smått o gott. Fick tusen kramar när jag skulle gå sen, både från personal och barn. Tusen Tusen tack för allt alla på Älvans förskola, ni är guldvärda.

Mina fd kollegor är ju allt för roliga dom;)

När jag kom hem efter jobbet blev det att bara byta om för att sedan bege sig till nästa jobb (ica), sista dagen där med. Möttes av bossen, fick present och choklad av honom också, tusen tack för den fina skålen. kändes konstigt att sitta i kassen eftersom det var så längesen nu men det gick bra. Bjöd ju mina arbetskamrater på muffins, tydligen tyckte dom om dom som tur väl var.


Tusen tack igen alla mina arbetskamrater, ni är bäst allihop!

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0