Vitt vin och Brie

Kan det bli mer än sommar nu? (jo kanske)

Sprang hem från jobbet idag för att hinna sola lite innan den gick ner förkvällen. Brädde ut mitt duntäcke och tog alla min kuddar på balkongen, solen stod högt på himlen. Började läsa en ny bok som heter Min förlorade oskuld, älskar att ligga i solen och läsa böcker (läser aldrig annars). Smörjde in mig lite med solkräm och litelite sololja, tog lite känner jag nu.



Fick sms efter ett tag av min kompis Anna som undrade om vi skulle dra ihop ett gäng och dra ut till hennes stuga och äta Brie, vi har de som tradition att käka det på somrarna på en filt vid en sjö. Emma hade med sig lite vitt vin, kunde ju lite låta bli att ta ett glas. Vi hade jättemysigt där ute på våra filtar men knott kom det ju.



P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0