While the others are eating pizza...

äter jag sallad.
 
GUD vilket väder det varit idag, underbart. Efter jobbet idag drog jag en runda till affären och handlade lite inför Fredag och Lördag, är ju både Student och Maskerad i helgen. Inhandlade lite blommor och saker som man kan hänga runt halsen på studenterna.

La mig en stund ute på balkongen och stekte, råkade somna till några gånger. Vaknade av att det bara var skugga över mig så det var bara att packa ihop och gå ner och göra lite mat, nyttig och god.



Nu ikväll har jag fixat lite mer till blommorna jag köpte till alla, dom måste ju veta att det är från mig. Jag tycker om att göra lite roliga saker, är ju kul att se vem man fått sin blomma av.



Nu ska jag sova, måste vara utvilad till morgondagen.

P&K Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0