Börja dra ihop sig....

Börja dra ihop sig till student här i Tingsryd men först ska balen klaras av. Kommer själv ihåg när det var ens egen tur att välja hur sin klänning (Köpa?Hyra?Sy själv?) skulle se ut. Jag valde tidigt att jag ville ha en egensydd, hade ju sett den där snygga klänningen på catwalken och ville ha en likadan. Håret bestämde jag med tidigt att jag ville ha fläta på något sätt. Smink och skor kände jag var det minsta problemet för tycker fokusen ska vara på klänning och hår


Hade jag gått på balen iår hade jag velat ha någon av dessa klänningarna, något liknande iallfall.

Håret hade jag velat ha något sådant.

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Petra-Mitt Liv I USA

Sv: Hej! Vad kul att du funderar på att åka iväg som aupair, det är verkligen toppen här i Denver!

Men är du verkligen säker på att du ska åka iväg privat? Kolla bara så att allt blir rätt med visat och alla papper, annars kan du få stora problem.

Jag har pluggat lite småkurser sådär. Kör, kaligrafi, japanska och nu ska jag ta en klass för aupairer där det handlar lite om colorados historia och sådant. Även om hur det är att åka iväg som aupair, kulturskillnad och sådant. Jag har ju redan varit här i 14 månader, kanske skulle tagit den tidigare egentligen! haha.



Nej men jag rekomenderar verkligen Denver, och colorado. Det enda jag egentligen saknar är stranden, men allt annat överväger det. Jag ska antagligen komma tillbaka här och plugga efter mitt år är slut! :)

2010-03-31 @ 03:27:08
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Petra-Mitt Liv I USA

.. Och det är bara att fråga på om du har fler frågor! Hoppas att jag kan hjälpa till lite iallafall.

2010-03-31 @ 03:27:49
URL: http://limaverde.blogg.se/
Postat av: Lina

vad kul :) vi behöver lite fler aupairer här borta, ja precis jag måste plugga 6 credits jag har faktiskt inte börjar plugga ännu men börjarn nästa söndag ska ta en aupair kurs varje lördag mellan 9-15 men jag kan höra va mig när jag har varit därnågra gånger men jag tror inte de ska vara några problem att plugga på amerikanska du anapssar dig så fort! LYcka till och fråga gärna igen om du undrar något :)

2010-03-31 @ 05:36:36
URL: http://linaindenver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0