DATA J***L

Blir så irreterad på min dator. Man kan inte sätta in USB-kablar, står att det är okänt så går inte in några bilder på datorn. Har hänt innan men kommer inte ihåg hur jag fixade de då:S

Idag har jag jobbat 9-16 och sen blev det hem och klä på sig "ut-och-gå"-kläder. Har varit så underbart väder idag. Solen har varit framme hela dagen, var längesen den visades sig så mycket faktiskt. Har varit ute och gått mycket nu på sistone, det är skönare när man väl har börjat, igår var jag ute 2 lång promenader (med musik i öronen funkar allt).


Har köpt nya ELLE och SOLO så blir nog att gå och lägga sig nu så jag kommer upp imorgon, ska ju ut och promenera.


GODNATT ALLA GLADA!

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag tycker faktiskt tvärtom, när jag köpt från nelly har dom varit stora i stlk. men det är ju olika. jag köpte 36 som jag brukar ha och dom passar perfekt!=)

2010-03-03 @ 15:32:47
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Vic

Sv: Tack :) Ja, ett par prickiga strumpbyxor är ju ett måste!

2010-03-03 @ 18:42:37
URL: http://victoriatornegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0