Morgonpromenader....

det bästa som finns!

Tog en lång och skön promenad i morse på 45 min, börja bli en vana men jag gillar det. Är perfekt väder att gå i nu, inte för varmt och inte för kallt. När jag kom hem blev det den gamla vanliga frukosten men med lite ändringar.

Smoothie (hallon,linfröolja,mjölk,ägg,grapefrukt), Citronvatten, Nötter (cashewnöt,paranöt,valnöt),Vanilj Kesella, Grapefrukt.

Satte på filmen "This is it", ena sekunden lipade jag och andra stod jag nästan i soffan och dansade till alla goa låtar han gjort. Det är nu efter hans död man fattar hur bra Michael var egentligen, så är det för mig i alla fall. Jag hade lätt kunnat lägga pengar på en biljett till en av hans konserter, Michael Jackson is the shit!



Snart iväg på barngympa, hoppas barnen är på mer lekhumör idag än förra gången. Idag blir det nog mycket dans iallafall, barnen blir glada av det.  

P&K Ellen


Kommentarer
Postat av: Mikaveronika

A exceptional happy site!

2011-02-23 @ 08:54:19
URL: http://mikaveronika.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0